Najlepszy policyjny film, jaki dotąd widziałem. Jeśli ktoś ma inne zdanie, jestem otwarty na
konkurencyjne propozycje, z pominięciem następujących tytułów:
> Dzień Próby
> Plan Doskonały
> S.W.A.T
> oczywiście sequele także
Wg mnie spoko, wciągał, ale momentami trochę zalatywał VHS z przebojami wczesnych lat '90, może specjalnie taki klimat - nie wiem.
Polecam:
Kolory - http://www.filmweb.pl/film/Kolory-1988-4064
Jak dla mnie najlepszym policyjnym filmem jest Point Break. Potem Szybcy i Wściekli (według większości tego filmu pewnie nie powinno tu być). Lubie filmy o tajniakach przenikających do podziemi w celu rozpracowywania gangów. Jeżeli ktoś zna jeszcze taki film to było by miło jakby się podzielił.
Pozdrawiam
Najlepszy film policyjny?! Proszę Cię... obejrzyj End of Watch. De facto - ten sam reżyser, a film zupełnie innej ligi.
Podbijam! End of watch mogę polecić z czystym sumieniem, wg mnie chyba najlepszy film o tej tematyce. Niestety Królowie Ulicy wypadają przy nim bardzo kiepsko w moim odczuciu. Możesz zobaczyć jeszcze Harsh Times, ale warto tylko dla końcówki ;p
Bogów ulicy już widziałem, Francuz mi się nie podobał zbytnio, Bullitt do obejrzenia
Cudze chwalicie, swojego nie znacie by się chciało powiedzieć. Chcesz złych panów policjantów? Psy (i 1 i 2) przebijają ten film. Inne twory z Lindą podobnie. Zwłaszcza problem alkoholizmu w policji w polskich filmach jest o wiele ciekawiej, realniej pokazany. Tutaj mamy głównego bohatera pijącego ćwiartki podczas prowadzenia samochodu i... i tyle. To, że sobie popija NIC nie zmienia. Gdyby nie było tego motywu w filmie to nic by się nie zmieniło.
Poza tym polecam serial Pitbul.
jak dla mnie - w pogoni za cieniem - Beyond the Law ( po za prawem )
zdecydowanie najlepszy policyjny jaki pamietam - o tajniaku rozpracowujacym gang motocyklowy
dodam ze jest to opowiesc oparta na faktach
No jeżeli mowa o serialach to zdecydowanie The Wire, który według mnie jest najlepszym serialem w historii. Może nie do końca policyjny, ale jednak duża część historii jest w tym klimacie.
Dorzucam od siebie dla zainteresowanych serialami mało znany mini-serial policyjny (8 odcinków) Punkt krytyczny (The Kill Point) z 2007 roku.
Tak na szybko parę tytułów (pozostając przy amerykańskich), które mi się nasunęły
- Serpico
- Wydział wewnętrzny (inny tytuł: Sprawy wewnętrzne)
- Barwy (Kolory)
- W cieniu chwały
- Tajemnice Los Angeles
Temat może i stary, ale też dodam coś od siebie.
- Cop Land,
- Atak na posterunek 13,
- Infernal Affairs: Piekielna gra.
Wydaje mi się, że nawet właśnie w "Królach ulicy" rzucono tytułem "Serpico". Jest to jeden z bardziej niedocenionych filmów z Alem Pacino.