1) Pierwsza przeczytana przez was jego książka
2) Najlepsza według was książka Kinga
3) Najgorsza...
Moje odpowiedzi:
1) Christine
2) TO
3) Desperacja
Zostało mi jeszcze jakieś 8 jego powieści do przeczytania, ale z tych, które już czytałam to:
1) Podpalaczka
2) To!, Bastion, cykl Mroczna Wieża, Pokochała Toma Gordona (tak w ogóle to większość jego ksiażek ;P)
3) Rage (chyba nie wydana w PL, ale jest w formie polskiego ebooka w necie), Martwa Strefa
1) "Podpalaczka"
2) "Stukostrachy" (za Jima Gardenera i klimat), "Miasteczko Salem" i "Podpalaczka"
3) zdecydowanie "Oczy Smoka"
1) Misery
2) nie potrafię wybrać, jest geniuszem absolutnym, niemal każda jego książka wymiata
3) Chyba Bezsenność była nieco mnie ciekawa niż inne
1) Mroczna Wieża
2) BASTION, jeśli nie przeraża Was ok 1300 stron może więcej, i ruszanie głową tzn myślenie to polecam, doskonała fabuła, trafne przemyślenia, na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę:)
3) za mało jeszcze przeczytałam żeby to stwierdzić:)
1)Lśnienie
2)Miasteczko Salem, Misery, Komórka, Zielona mila - właśnie w takiej kolejności
3)Buick 8
1. miasteczko Salem
2. Sklepik z marzeniami, To, Zielona Mila
3.Regulatorzy, Bezsenność, Komórka, Historia Lisey
1. Był to zbiór opowiadań pt. ,,Wszystko jest względne", choć nie jestem pewna, albowiem hurtem potem poszło ,,Lśnienie" i ,,Carrie"
2.Jest nią zdecydowanie ,,Dallas'63": książka wręcz magiczna, niesamowita!
3. Nie rozumiem pytania : )
na dzień dzisiejszy :
1) Ręka mistrza
2) Miasteczko Salem
3)na prawdę nie wiem. nie wiem dlaczego, ale Lśnienie trochę ciężko mi się czytało. fabuła bardzo dobra, ale jakoś opornie szło.
1. Salem
2. -
3. Desperacja
Fanem nie jestem, acz kilkanaście egzemplarzy powieści "Króla" się u mnie na półce znajdzie.
1) "Carrie"
2) "Lśnienie", "Zielona mila"
3) do tej pory nie trafiłam na taką, która byłaby ewidentnie zła.
1. "Lśnienie"
2. "Smętarz zwierząt", "Wielki marsz" "To" (jestem w trakcie czytania ale książka jest wybitna!), "Lśnienie"
3. "Cujo", "Komórka"
1. "Cztery pory roku"
2. "Wielki Marsz"
3. "Desperacja" - jedyna książka Kinga, której nie skończyłem, istna tragedia...
1. "Chudszy" lub "Martwa strefa", nie pamiętam już.
2. "Worek kości".
3. "Rok wilkołaka" i "Uciekinier".
1)Zielona Mila
2)Zielona Mila, Carrie, Misery
3)Zdecydowanie Colorado Kid. Jest też sprawa Bastionu, którego porzuciłam po stu stronach, bo mnie nudził. Jednak zamierzam do niego wrócić, może nie jest taki zły. 100 stron na bodajże 1100 to jednak chyba trochę za mało by oceniać. ;)
1. Lśnienie
2. Miasteczko Salem, Komórka, Ręka Mistrza, zbiór opowiadań ''Marzenia i koszmary''
3. Desperacja
1) Miasteczko Salem
2) Mroczna wieża, Misery, Ostatni bastion Barta Dawesa
3) Rose Madder, Bezsenność
1.Worek Kości
2.Ręka Mistrza/Misery
3.Nie mam takiej,bo takie które mi się nie podobają,odkładam,były to Christine,Podpalaczka,Stukostrachy
1) "Carrie"
2) "Ręka Mistrza", "Mgła"
3) Nie pamiętam tytułu ale o facecie, który był lekarzem i płynął statkiem, który się rozbił. Trafił na bezludną wyspę, gdzie dokonywał na sobie amputacji i zjadał to, co amputował. To było ze "Szkieletowej Załogi".
1. Cztery pory roku
2. Dallas '63
3. Marzenia i koszmary
Ps. Ktoś tu prosił o podliczenie wyników i jako że troche mi sie nudziło na dzień dzisiejszy wygladają one tak:
najlepsze:
1. LŚNIENIE 66 głosów
2. TO 43 głosy
3. ZIELONA MILA / WIELKI MARSZ po 41 głosów
4. MIASTECZKO SALEM 32 głosy
5. MROCZNA WIEŻA (liczyłam też te pozycje, w których ktoś wymienił np 1 część cyklu) 25 głosów
najgorsze:
1. BEZSENNOŚĆ 29 głosów
2. KOMÓRKA 22 głosy
3. DESPERACJA 17 głosów
4. ROK WILKOŁAKA 13 głosów
5. POKOCHAŁA TOMA GORDONA / GRA GERALDA po 12 głosów
Pozdrawiam ;)
1)Pod kopułą
2)Pod kopułą, Cujo, Bastion, Wielki marsz, Uciekinier(niezwykła), Ostatni bastion Barta Dawesa, Mroczna wieża, Bezsenność(Najlepszy był Ed Depnenau-czy jakoś tak)
3)Christine
Mam pytanie- do Stephena Kinga można napisać,pogadać z nim czy coś(tak tylko się pytam-nie to że zaraz będę leciał listy wysyłać).
Najbardziej podoba mi się u niego oryginalność i wychodzenie poza schematy.
1),,Carrie"
2)Definitywnie ,,Dallas'63"-mistrzostwo w najczystszej postaci.
3)Tutaj upchnęłabym jakiś zbiór opowiadań, może ,,Marzenia i koszmary", może ,,Wszystko jest względne". Ze względu na to, że jak sam King powiedział w ,,Szkieletowej załodze"- opowiadanie to pocałunek, ksiąąka to małżeństwo. :)
1.
Pierwsza?! Matko i córko, kiedy to było!
Obstawiam Podpalaczkę, choć naprawdę nie pamiętam.
2.
Carrie ex aequo Martwa Strefa ex aequo Bastion
3.
Stukostrachy - tego nie dało się przeczytać.
1. Regulatorzy
2. Misery
3. Wszystkie uwielbiam, zwłaszcza Misery, Dolores Clairborne, TO, Lśnienie, ale chyba najmniej podobali mi się Regulatorzy właśnie
1) Carrie
2) *Zielona Mila
* Dolores Claiborne
*Miasteczko Salem
*Cmętarz zwieżąt
3) Chudszy i Komórka (tej nie doczytałam, niestety nie podobała mi się w ogóle)