1 "Awatar : Legenda Aanga" 2 "Danny Phantom" 3 "Kod Lyoko"
To już serial czyjegoś dzieciństwa? O.o. Jestem w szoku, jak ten czas leci.
Czas bardzo szybko leci przy przyjemnych chwilach. Gdy miałam 8-10 lat uwielbiałam te 3 seriale i nadal je oglądam.
1 ale 3 też jest spoko a 2 nie znam
Danny Phantom to dla mnie taki mocny średniak, jakoś mnie nie jara, ale "Awatar: Legenda Aanga" i "Kod Lyoko" to arcydzieła.