PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=745200}
7,6 86
ocen
7,6 10 1 86

MARVEL Future Fight
powrót do forum gry MARVEL Future Fight

Kiepska gra

użytkownik usunięty

Ściągnęłam ją przez sklep play za darmo, a okazało się że trzeba za wszystko w niej płacić. Płacić prawdziwymi pieniędzmi za wirtualne przedmioty! Nie do pomyślenia. Jak można być tak naiwnym żeby wydawać pieniądze na jakieś kryształki i inne głupoty. Kiedyś to się nazywało lep na frajerów.

ocenił(a) grę na 8

Tak, jakoś tego nie widzę , gram w tą grę od 2 lat , i owszem można kupić wszystko za realną kasę , ale jeśli się poświęci czas to po czasie 95% w grze jest dostępne , tak naprawdę 11 postaci jest za gotówkę z prawie 150 i ciągle są nowe postacie dodawane ... Więc proszę nie oceniać z poziomu gra darmowa to wszytko mam mieć za darmo ...

użytkownik usunięty
pao1993tm

Oceniam z tego poziomu, ponieważ jest za darmo a później okazuje się że to kolejne rasowe pay2win. Oszustwo i nie ma wytłumaczenia. Chcą zarobić? Ok. Niech podadzą cenę za pobranie, a później niech nie wciskają reklam, kitu i P2W. Wolałabym raz zapłacić za grę i się nią cieszyć niż płacić za wirtualne przedmioty. Do tego jeszcze te ceny z kosmosu. Może i bym miała, ale wydać tyle ciężko przeze mnie zarobionych pieniędzy na kryształki...to równie dobrze mogłabym je spalić.

ocenił(a) grę na 10

Jak można płacić komuś prawdziwe pieniądze za jego latami zdobywane umiejętności i ogrom pracy jaki wkłada w tworzenie gry, w którą na całym świecie grają dziesiątki tysięcy osób. Normalnie nie do pomyślenia.

użytkownik usunięty
dervush

Tak, nie do pomyślenia. Nie lepiej od razu kazać zapłacić za grę, a później nie męczyć graczy nachalnymi reklamami i pay2win? Niestety w tej grze liczy się tylko kasa. Nic więcej i jakkolwiek tłumaczenia są głupie. Włożyłeś mnóstwo pracy i chcesz zarobić na grze? To ustal cenę którą trzeba zapłacić za pobranie i tyle. A nie wciskasz coś niby 'za darmo' a później ciągle wołasz o gotówkę.